loading...

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته

زمانی که صحبت از طراحی سایت فروشگاهی می شود و یا شما می خواهید ویژگی های وب سایت فروشگاهی را بررسی کنید، امکانات سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به تمام نیازمندی های کاربران وب سای

داوود بازدید : 45 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

زمانی که صحبت از طراحی سایت فروشگاهی می شود و یا شما می خواهید ویژگی های وب سایت فروشگاهی را بررسی کنید، امکانات سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به تمام نیازمندی های کاربران وب سایت شما، پاسخگو باشد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که کدام یک از ویژگی های وب سایت فروشگاهی، برای موفقیت شما مهم هستند و کدام پلتفرم های فروشگاه ساز که کار راه اندازی وب سایت فروشگاهی را برای شما انجام می دهند، می توانند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند؟

اگر در حال راه اندازی یک تجارت آنلاین هستید، ویژگی هایی وجود دارد که باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشید که می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی کند.

در این مقاله برخی از وب سایت های برتر تجارت الکترونیکی در زمینه ساخت وب سایت فروشگاهی و ویژگی های وب سایت فروشگاهی آن ها را مرور می کنیم و همچنین لیست کاملی از ویژگی های استاندارد یک وب سایت فروشگاهی را برای شما بیان می کنیم که بدانید برای یک سایت فروشگاهی، چه امکاناتی باید در نظر گرفته شود.

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی، مهم است که ابزارهایی برای مدیریت وب سایت خود داشته باشید و ویژگی های آن ابزار، بتواند به شما در مدیریت کسب و کار کمک کند.

به عنوان مثال، شما باید یک درگاه پرداخت اینترنتی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید که کاربر بتواند با خیال راحت از طریق آن درگاه اقدام به خرید از وب سایت شما کند و در جامعه امروزی که آمار کلاهبرداری های اینترنتی بالا رفته است، بتواند به وب سایت شما اعتماد کند.

مهمترین ویژگی های وب سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیکی به شرح زیر است:

  • قابلیت مدیریت محتوا
  • ابزار تبلیغ و کدهای تخفیف
  • پرداخت امن و آسان
  • کد و طراحی بهینه شده برای سئو
  • ابزارهای گزارش گیری پیشرفته
  • بخش وبلاگ یا مقالات
  • بازاریابی ایمیلی
  • گزینه های پرداخت چندگانه (انواع درگاه های اینترنتی ، پرداخت در محل، کارت اعتباری، زرین پال، و…)

ویژگی های وب سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیکی Onveos

ویژگی های وب سایت فروشگاهی Onveosموفقیت یک فروشگاه تجارت الکترونیک و وب سایت فروشگاهی، صرفا به وجود محصولات در وب سایت ختم نمی شود و باید فراتر از آن فکر کرد که در ادامه به آن اشاره هایی خواهیم کرد.

وب سایت های موفق تجارت الکترونیکی برای حداکثر رساندن نرخ تبدیل، مشتریان را به گونه ای تشویق می کنند که آن ها اقدام به خرید مجدد از سایت می کنند.

دقت کنید که استفاده از ابزار مناسب برای مدیریت وب سایت بسیار مهم است زیرا همین ابزارها هستند که باعث می شود تا شما آمار جامع تری نسبت به داده های به دست آمده از طریق مشتریان خود باشید و بتوانید از طریق آن داده ها، آمار فروش مناسب داشته باشید.

همانطور که پیش تر ذکر شد، برای مثال ممکن است نیاز باشد تا از یک نماد اعتماد اینترنتی و درگاه پرداختی معتبر استفاده کنید تا کاربری که وارد سایت شما می شود و قصد خرید را دارد، به سایت شما اعتماد کند و با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

ویژگی های وب سایت فروشگاهی Shopify و بررسی اجمالی آن وب سایت

ویژگی های وب سایت فروشگاهی Shopify به طور کلی، Shopify به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که دارد و همچنین پلاگین های مختلفی برای آن وجود دارد، کار با آن بسیار آسان است و بسیاری از افراد که قصد ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را دارند، ترجیح می دهند تا با سیستم شاپیفای کار کنند و وب سایت خود را بر روی این پلتفرم / سیستم راه اندازی کنند.

پلاگین ها، نوعی ابزار هستند که به شما کمک می کنند تا امور مدیریت وب سایت و بخش های مختلف سایت را به راحتی تکمیل کنید.

از ویژگی های وب سایت فروشگاهی می توان به امکانات بسیار زیادی که دارند اشاره کرد و همچنین بسیاری از پلاگین ها نیز سعی می کنند خود را با شاپیفای، همگام سازی کنند تا عموم کاربران بتوانند از آن پلاگین ها استفاده کنند.

شاپیفای، یک سایت ساز حرفه ای فروشگاهی است که توسط توسعه دهندگان حرفه ای ایجاد شده است و زمانی که سایت شما از طریق شاپیفای ایجاد شده باشد، برای کاربران، با سرعت بالایی لود میشود.

از دیگر نکات داشتن وب سایت فروشگاهی، سئو است که باعث می شود تا شما از طریق گوگل و یا دیگر موتورهای جستجوگر، بازدیدهای بیشتری را به دست آورید و در نتیجه آمار فروش وب سایت خود را افزایش دهید.

باید دقت کنید که اگر می خواهید از ویژگی های وب سایت فروشگاهی شاپیفای استفاده کنید، باید یک متخصص سئو را استخدام کنید و آن متخصص باید به سیستم و ساز و کار شاپیفای مسلط باشد تا بتواند برای شما عملیات سئو را انجام دهد.

ویژگی های وب سایت فروشگاهی Magento و بررسی اجمالی

ویژگی های وب سایت فروشگاهی Magento
Magento یکی از برترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در دنیا است و به عبارت دیگر، مردم به آن علاقه بسیار زیادی دارند.

از ویژگی های وب سایت فروشگاهی Magento این است که به شدت با سئو سازگاری دارد و با این حال، هنوز هم شما نیاز دارید تا برای سئو کردن پلتفرم Magento، یک متخصص سئو استخدام کنید.

Magento نسبت به پلتفرم هایی مانند Shopify یا WooCommerce بسیار قابل تنظیم و با سئو سازگار است اما مطمئنا برای این پلتفرم، باید هزینه های بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها پرداخت کنید.

 

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

 

ویژگی های وب سایت فروشگاهی WooCommerce

ویژگی های وب سایت فروشگاهی WooCommerceWooCommerce به دلایلی که برای وبمستران و صاحبین کسب و کار اینترنتی وجود دارد، بسیار محبوب است و مهمتر از همه، این افزونه برای سیستم مدیریت محتوا WordPress است که جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا به شما می رود و این گونه ویژگی های وب سایت فروشگاهی خود را به رخ دنیا می کشد.

WooCommerce یک انتخاب عالی برای شرکت هایی است که نمی توانند هزینه زیادی برای راه اندازی سایت کنند و باید دقت کنید که برای سازمان های بزرگ، آن طور که فکر می کنید سازگار نیست ولی همانطور که ذکر شد، ویژگی های وب سایت فروشگاهی ووکامرس بسیار زیاد است و برای کسب و کارهای نوپا می تواند قوی عمل کند.

منظور از امکانات ذکر شده در پایین، این است که مدیریت بتواند این امکانات را به سایت خود اضافه کند و یا اینکه آن ها را حذف کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 1,493
  • بازدید سال : 3,951
  • بازدید کلی : 16,118